26 червня 2025, 18:09

Провідний фахівець управління внутрішнього контролю, комплаєнс

Подати CV

Опис вакансії

Державне підприємство «Агенція оборонних закупівель» Міністерства оборони України — що займається закупівлями озброєння та військової техніки для Збройних сил України, відкриває вакансію: Провідного фахівця Управління внутрішнього контролю та комплаєнс

Основні обов’язки:

  • забезпечення ефективного функціонування системи внутрішнього контролю та управління ризиками в Агенції
  • організація та проведення заходів внутрішнього контролю (контрольні заході, службові перевірки) з метою тестування надійності системи внутрішнього контролю, ідентифікації вразливостей та ризиків
  • розробка та реалізація процедур і політик для удосконалення системи внутрішнього контролю
  • оцінка управління операційними ризиками, ризиками Програм/Проєктів, ризиками постачальника та комплаєнс-ризиками
  • розробка стратегії щодо управління різними видами ризиків
  • участь у розробці та погодженні внутрішніх нормативних документів, перевірка їх на відповідність вимогам локальних нормативних актів та чинного законодавства України
  • проведення аналізу нових та поточних видів діяльності, операцій та бізнес-процесів з метою виявлення та усунення комплаєнс-ризиків
  • проведення аналізу дотримання підприємством та його працівниками вимог внутрішніх нормативних документів з метою оцінки ефективності управління комплаєнс-ризиками та функціонування комплаєнс-культури

Основні вимоги:

  • вища освіта в галузі економіки, менеджменту або права, бажано додаткове навчання в напрямку ризиків або комплаєнсу
  • досвід роботи у сфері юридичного забезпечення, комплаєнсу, фінансового моніторингу, управління ризиками підприємства не менше 2-х років, бажано в державному або корпоративному секторі
  • розуміння принципів і методів внутрішнього контролю
  • знання нормативних актів та стандартів комплаєнс
  • вміння ідентифікувати, оцінювати та мінімізувати ризики
  • здатність проводити аналіз діяльності та бізнес-процесів
  • вміння готувати аналітичні звіти та рекомендації
  • здатність ефективно спілкуватися з працівниками різних рівнів
  • досвід у розробці внутрішніх нормативних документів
  • знання принципів доброчесності та прозорості
  • бажано знання англійської мови на рівні В2

Що ми пропонуємо:

  • роботу в центрі Києва
  • повну зайнятість
  • медичне страхування з першого робочого дня
  • всебічну підтримку команди
  • можливість зробити свій внесок у ефективність закупівель озброєння для ЗСУ

Чекаємо на Ваші резюме з зазначенням бажаного рівня доходу!