
Огляд
Державне підприємство «Агенція оборонних закупівель» відповідає за централізовані закупівлі озброєння, військової техніки та товарів подвійного використання для потреб Збройних сил України. Мета агенції — трансформувати систему оборонних закупівель задля підвищення ефективності закупівель озброєння та посилення спроможностей ЗСУ на полі бою.
Обов'язки
- ініціювання IT-проєкту
- розробка плану робіт
- оцінка та розподіл ресурсів
- прогнозування ризиків
- реалізація основних заходів
- моніторинг та контроль виконання завдань
- виявлення та оцінка ризиків
- управління якістю виконання проєкту
- аналіз та регулювання поточних процесів
- підготовка фінальної звітності
- оцінка ефективності реалізації
- впровадження змін і покращення процесів
Вимоги
- вища освіта в галузі інформаційних технологій, кібернетики, управління або суміжних сферах
- додаткові курси з проєктного менеджменту в IT
- досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року
- досвід управління проєктами з розробки та впровадження програмного забезпечення з бюджетом від 100 тис. доларів (досвід у державній сфері буде перевагою)
- досвід роботи з Jira, Confluence, Space, MS Project
- високі комунікативні навички, готовність до взаємодії зі стейкхолдерами (досвід співпраці з державними органами — перевага)
- розуміння принципів роботи цифрових інструментів, які використовуються в державних інформаційних системах (КЕП, державні реєстри тощо)
- знання принципів і підходів до проєктного менеджменту (володіння PMBOK Guide буде перевагою)
- досвід роботи з SAP — додаткова перевага
Умови
- робота в центрі Києва
- повна зайнятість
- ринкова заробітна плата
- медичне страхування з першого робочого дня
- всебічна підтримка команди
- можливість особисто впливати на ефективність закупівель озброєння для ЗСУ