
Огляд
Державне підприємство «Агенція оборонних закупівель» відповідає за централізовані закупівлі озброєння, військової техніки та товарів подвійного використання для потреб Збройних сил України. Мета агенції — трансформувати систему оборонних закупівель задля підвищення ефективності закупівель озброєння та посилення спроможностей ЗСУ на полі бою.
Обов'язки
- Роль посади (ключове в позиції) Ідентифікація та оцінка ризиків, розробка стратегій реагування, інтеграція процесів управління ризиками, звітність
- Основні функціональні обов’язки (чим детальніше тим краще)
- Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів (положення, політики, методики) з управління ризиками
- Забезпечення інтеграції процесів управління ризиками в усі бізнес-процеси підприємства, включаючи стратегічний, операційний, програмний та проєктний рівні
- Координація процесів ідентифікації ризиків у всіх сферах діяльності Підприємства (стратегічні, операційні, програмні, проєктні, корупційні, комплаєнс-ризики тощо)
- Організація оцінки ризиків за ймовірністю їх виникнення та потенційним впливом на цілі підприємства, використовуючи матриці оцінки ризиків та реєстр ризиків
- Впровадження Політики управління ризиками
- Здійснення постійного моніторингу ризиків та ефективності контрольних процедур, використовуючи базу подій ризиків та інші джерела інформації
- Формування та підтримка в актуальному стані реєстру ризиків, карт ризиків та бази подій ризиків
- Ідентифікація та оцінка стратегічних ризиків підприємства, розробка та контроль заходів реагування на них
- Координація та організація методологічного супроводу процесів управління ризиками на Підприємстві
Умови
- робота в центрі Києва
- повна зайнятість
- ринкова заробітна плата
- медичне страхування з першого робочого дня
- всебічна підтримка команди
- можливість особисто впливати на ефективність закупівель озброєння для ЗСУ