4 липня 2025, 16:54

Головний фахівець управління внутрішнього контролю та комплаєнс

Подати CV

Огляд 

Державне підприємство «Агенція оборонних закупівель» відповідає за централізовані закупівлі озброєння, військової техніки та товарів подвійного використання для потреб Збройних сил України. Мета агенції — трансформувати систему оборонних закупівель задля підвищення ефективності закупівель озброєння та посилення спроможностей ЗСУ на полі бою.

Обов'язки

  • Роль посади (ключове в позиції) Ідентифікація та оцінка ризиків, розробка стратегій реагування, інтеграція процесів управління ризиками, звітність
  • Основні функціональні обов’язки (чим детальніше тим краще)
  • Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів (положення, політики, методики) з управління ризиками
  • Забезпечення інтеграції процесів управління ризиками в усі бізнес-процеси підприємства, включаючи стратегічний, операційний, програмний та проєктний рівні
  • Координація процесів ідентифікації ризиків у всіх сферах діяльності Підприємства (стратегічні, операційні, програмні, проєктні, корупційні, комплаєнс-ризики тощо)
  • Організація оцінки ризиків за ймовірністю їх виникнення та потенційним впливом на цілі підприємства, використовуючи матриці оцінки ризиків та реєстр ризиків
  • Впровадження Політики управління ризиками
  • Здійснення постійного моніторингу ризиків та ефективності контрольних процедур, використовуючи базу подій ризиків та інші джерела інформації
  • Формування та підтримка в актуальному стані реєстру ризиків, карт ризиків та бази подій ризиків
  • Ідентифікація та оцінка стратегічних ризиків підприємства, розробка та контроль заходів реагування на них
  • Координація та організація методологічного супроводу процесів управління ризиками на Підприємстві 

Умови

  • робота в центрі Києва
  • повна зайнятість
  • ринкова заробітна плата
  • медичне страхування з першого робочого дня
  • всебічна підтримка команди
  • можливість особисто впливати на ефективність закупівель озброєння для ЗСУ