6 травня 2025, 14:10

Фахівець відділу супроводу договорів

Подати CV

Огляд 

 Державне підприємство «Агенція оборонних закупівель» відповідає за централізовані закупівлі озброєння, військової техніки та товарів подвійного використання для потреб Збройних сил України. Мета агенції — трансформувати систему оборонних закупівель задля підвищення ефективності закупівель озброєння та посилення спроможностей ЗСУ на полі бою.

Обов'язки

Розробка та супровід договорів

  • Готує проєкти державних контрактів (договорів), додаткових угод.
  • Здійснює погодження документів зі структурними підрозділами Підприємства.
  • Забезпечує підписання договорів та угод, бере участь у їх виконанні.

Взаємодія з уповноваженими органами

  • Направляє проєкти договорів на погодження номенклатури та обсягів товарів.
  • Готує документи для погодження значних господарських зобов’язань.
  • Надає інформацію для висновків Держслужби експортного контролю.

Фінансово-договірна підтримка

  • Опрацьовує документи для взяття бюджетних зобов’язань.
  • Готує документи для попередніх оплат.
  • Забезпечує проведення фінансового моніторингу (у разі передоплати).

Робота з постачальниками та партнерами

  • Проводить листування, перемовини з постачальниками-нерезидентами та іншими контрагентами.
  • Здійснює контроль виконання умов державних контрактів.

Оформлення сертифікатів та супровідних документів

  • Готує сертифікати кінцевого споживача (End-User Certificate) згідно з формою.
  • Опрацьовує зміни до вартості товарів і готує відповідні проєкти додаткових угод.

Надання інформації та звітності

  • Надає інформацію правоохоронним, контролюючим органам у межах компетенції.
  • Забезпечує інформаційну взаємодію з іншими структурними підрозділами Підприємства.

Вимоги

  • Мінімум 6 місяців досвіду роботи у підприємствах, установах або організаціях незалежно від форми власності. 
  • Досвід документообігу, підготовки договорів або роботи з бюджетними/фінансовими документами буде перевагою. 
  • Знання нормативної бази у сфері державних закупівель, бюджетного законодавства, Інкотермс, основ зовнішньоекономічної діяльності. 
  • Навички роботи з договорами та фінансовими документами. 
  • Відповідальність, уважність до деталей, аналітичне мислення, вміння працювати з великим обсягом документів. 
  • Вільне володіння державною мовою.

Умови

  • робота в центрі Києва
  • повна зайнятість
  • ринкова заробітна плата
  • медичне страхування з першого робочого дня
  • всебічна підтримка команди
  • можливість зробити свій внесок у підвищення ефективності закупівель озброєння для ЗСУ